معرفی چرخه عمر مشتری و مراحل ۶ گانه آنچرخه عمر مشتری یکی از مفاهیم مهم بازاریابی است که مدت زمان و ماهیت رابطهی مشتری با یک شرکت یا برند را نشان میدهد. از آنجا که این چرخه همواره با فراز و نشیبهایی روبهرو بوده است و مراحل و دورههای فعالیت مختلفی را دربرمیگیرد، به چرخهی زندگیِ انسان یا رابطهی عاطفی بین دو نفر شباهت دارد. هدف هر شرکت یا برند از این چرخه، طولانیتر کردن و عمق بخشیدن به آن تا جای ممکن است. چرخه عمر مشتری شش مرحله دارد که در این مطلب به تشریح این مراحل خواهیم پرداخت. مراحل چرخه عمر مشتری
احوالپرسی | نحوه احوالپرسی | قشنگ ترین جملات احوالپرسی در ارتباط
اضطراب شغلی چیست؟ با آن چه کنیم؟
مهمترین وظایف مدیرعامل چیست؟
مشتری ,مراحل ,عمر ,چرخه ,شرکت ,رابطهی ,عمر مشتری ,چرخه عمر ,و مراحل ,شرکت یا ,معرفی چرخه
درباره این سایت